Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Prinsessbröllopet

 
Jorå man vore ju nästan helt dum i knoppen om man helt har missat att vår prinsessa gifte sig igår med sin Chris och givetvis satt jag fullkomligt bänkad framöver tv:n en dag som igår. Det här med giftemål och bröllop tycker jag är så oerhört roligt att titta på, hur de har planerats, förberetts, klänningarna och kärleken m.m.
 
Man kan inget annat heller än att säga att bröllopsklänning satt som en smäck! Mycket fin modern Valentino-klänning med sitt fyra meter långa släp. Även kvällsklänningen verkar vara en liten prinsessbakelse och på tal om bakelse! Bröllopstårta av massvis med makroner, minst sagt en ovanlig tårta!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback