Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Renovering

 
Roligt att se att det finns vissa som kommer in och kollar här fastän man skriver så sällan. I vilket fall som helst så har det vart fullt upp i veckan. Letat lägenheter här och där i MÄNGDER, ringt och mailat en massa. Nästa vecka har jag som mål att jag ska HA en lägenhet klar till mig! Annars så har jag börjat så smått att förbereda det hela. Har gått igenom kläder och garderober och slängt in ett antal lådor på vinden med saker som jag inte använt på länge. Sedan så har jag även fått ett gammalt bord och två stolar att ha i min lägenhet till hösten, som jag nu börjat renovera. Hela dagen igår så slipa jag och måla bordets första lager, idag målade jag det ytterligare en gång och de två stolarna. Blir i alla fall jobb med det imorgon också. Kommer bli så fint när det är klart!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback