Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Så blev balklänningen jag sytt i vår!!

Juni månad är påbörjad och i söndags var man iväg och tittade på balblåsor, däribland min balklänning jag sytt i vår till min vackra Mikaela. Så om det inte vore nu, när skulle det då vara tid för att visa bilder på klänningen? Nä här har vi den, samt en film jag gjort med bilder och detaljer under tiden jag sydde den! Vad tycker ni? :)
 
 
 
Beige-färgad axelbandslös klänning med helcirkelkjol, rynkningar, öppen rygg, spets och pärldetaljer.
 
Imorgon springer de ut, så passar även på att gratta så mycket till studenten!! Sicken känsla det är assa!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback