Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Balklännings leverans

I förra veckan blev ju balklänningen jag sytt nu i vår färdig! Och i helgen i samband att vi var på kalas hos dom fick jag säga "hejdå" till den, då den nu tillhör min fina Mikaela som ska glida fram i den om drygt en vecka. Vi prova den en allra sista gång och den passa lyckligtvis nu perfekt. Så ser verkligen fram emot baldagen att få se den användas första gången på riktigt. Då ska ni få se! :)
 
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback