Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Bara lite till!

 
Bloggen har legat nere i några dagar nu. Men haft en del för mig! I lördag så hade jag min sista portfoliofotograferings-dag och jag har därför alla mina tidigare plagg jag sytt på bild nu, med hjälp av modell och en som har fixat hår och smink. Så hela 18 outfits har vi gått igenom den här våren och de är nu alla redigerade, de bilder jag ska använda. Håller upptill även på för fullt med hemsidan, där allt jag skapat ska upp. De är inte lite saker direkt så får ta lite i taget.
 
I måndags var jag också på intervju på en skola jag sökt och åhhh va jag önskar att beskedet som kommer om någon vecka ska vara positivt, VILL så gå där! Det enda jag kan göra nu är att bara hålla tummarna och sitta fint och vänta på de sista beskeden. Ska bli så skönt sen, när man VET!
Photo | Boe Marion
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback