Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Eventet Boost 2013

Eventdagen har passerat och vi är nog alla som jobbat med det nöjda om hur dagen blev. Mycket besökare som mingla runt bland konst och montrar från olika företag, där ibland vårt Lie-em! Som nu äntligen kommit ut officiellt med hur plaggen ser ut, men först tänkte jag visa lite bilder under förberedelserna och de andra framträdena.
 
 
Sedan drog första showen av tre igång klockan elva. Med sång, dans och visning av "Systrarna Olofssons Handelsbod´s" haremsbyxor!
 
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback