Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Lie-em´s prototyp

Bilder vi tog efter att prototyperna blivit färdiga och skulle skickas iväg till fabriken. Vill visa dessa då det är de här två plaggen jag sydde förra året som fabriken skulle ha hjälp av när de sedan framställde slutprodukten, som inom kort kommer säljas på nätet.
 
Modell: Emmelie Olofsson
 






Matilda

Men ooooh så snygga dom översta var !!! :D

Skrev detta: 2013-05-23 / 13:44:54
Blogg/Webbsida: http://neexx.bloggplatsen.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback