Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Sjätte Maj

 
Har en del småpyssel för mig nu. Lite förberedelser inför eventet den 18:e som jag hjälper Emmelie med. Även till fotograferingar. Redigerar bilder och klurar i massor på de svåra val jag kanske kommer hamna i angående utbildningar. Frågar och mailar runt, men får inte värst många användbara svar. Hur ska man själv veta vilken som är bäst?
 
Ja det är något man funderar på nu när man sitter ute i solen. Hör hackspetten spela tillsammans med Gyllene Tiders gamla dängor som strömmar från datorn. Känns som sommaren är smått påväg när gräset börjar bli långt och humlor och fjärilar flyger förbi i värmen!
Photo | Guy Aroch
 






TOVA

SV: ja verkligen!
så fin bild:)

Skrev detta: 2013-05-06 / 19:57:07
Blogg/Webbsida: http://tovabackman.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback