Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Blandad skissmusik

Eftersom man just nu som gått som hela dagarna sitter framför datorn med plaggskisser i Illustrator så kan det vissa stunder behövas pluggas i med musik med härligt beat, även låtar från exempelvis idol och så mycket bättre är också tumme upp ibland.
 
Och när de kommer till den markerade. Till en början vad den inge bra i mina öron men nu kan en sådan töntig låt få en på riktigt bra svängigt humör, för visst är detta rätt roligt ändå?! Haha
 
 
 






Mams

Den va kul =D

Skrev detta: 2013-11-07 / 10:52:55



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback