Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

God mat på ett kick, 1

Spaghetti, bacon, skinka, majs, sockerärtor, curry, creme fraiche, peppar och salt. - Mängd efter tycke och smak.
Koka spaghettin och stek det andra, blanda sedan allt tillsammans med creme fraiche och currykrydda. Vips så va det klart!
 
Detta bjöd Jennifer på, till sig själv idag. Riktigt gott och enkelt!
 






Fanny

Vad gott det ser ut! :)

Skrev detta: 2013-11-14 / 16:00:04
Blogg/Webbsida: http://fawila.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback