Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Moderådets trendseminarium s/s 15

Idag var vi i klassen på Textile Fashion Center för Moderådets trendseminarium våren och sommaren 2015, just det 2015! Hujeda mig vad långt fram i tiden man går i förväg, men vips så är man ju snart där med tanke också på hur fort veckorna går i skolan. Nåväl, man gick därifrån väldigt inspirerad och imorgon kör vi järnet innan man går på skön helg!
 






Anna

Har också varit på några och jag håller med om att det är väldigt inspirerande :)

Skrev detta: 2013-11-14 / 23:28:01
Blogg/Webbsida: http://modeochinspiration.blogg.se
jossan

Hej!
Snälla rösta på mig i IsaDoras nailart tävling.
Skulle betyda så mycket ifall jag vann!
Tack för din röst på förhand! :D
Länk till mitt bidrag http://www.isadora.com/se/competition/josephine/

p.s ÄLSKAR BLOGGDESIGNEN!!!

Skrev detta: 2013-11-18 / 19:38:12



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback