Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Efter Simone

 
Hallå där i storm och höstmörkret! Det var ett tag sen nu, men allt är väl här efter gårdagens busväder. Hösten ger oss kan man säga en bra anledning till att kura ihop inomhus med exempelvis en god kladdkakemuffins som grannarna fick "luktnjuta" av i förra veckan. Det sitter gott efter hela dagar med massa experimentering av snabbskissning med både mode, sport och sko -produkter för herr (första gången!). Slutprodukterna är ännu ett "mysterium".
 






Mams

Mums! Blev de lika goda som sist =)

Svar: De e samma! Sån gottegris är jag inte och äter upp alla med en gång :P
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2013-10-30 / 17:34:56



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback