Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

My lovely guys

Det gäller att fjäska rejält under de helger man är hemma hos de här två killarna, (så de inte glömmer sin "mamma"). Även om det så väl skulle vara minusgrader ute, så har man dörren öppen lite för att dom ska kunna få springa ut och in och nana jämte mig under nätterna. (Läs sova inne hela helgen) Haha dom e för goa dom!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback