Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Trendanalyserar

Trendseminariet igår var verkligen hur bra som helst. Hade kunnat och velat gå på sådana inför varje säsong (kanske vi kommer få göra med nu genom skolan?! Hoppas!) Mycket användbart och bra information om vad som kommer vara trendigt nästa höst och vinter, alltså 14/15. Som ni märkt på innehållet tidigare säsonger tycker jag det är väldigt kul med trender trots jag måste säga att jag inte slaviskt nog följer det, men man inspireras! Och nu kan jag också luta mig tillbaka med denna godbit från svenska moderådet!! Blev ni sugna nu att veta vad vi ska satsa på nästa år? ;)
 
Efter föreläsningen gick vi också och kika runt på tygmässan, självklart drogs mina ögon på finklänningstygerna främst, blingbling hihi.
 






b

Hej, härlig blogg! Kommer att följa din blogg framöver då jag har planer på att börja plugga på Nordisk Designskola i Borås om några år ( om jag kommer in då ) , verkligen jätte kul att du delar med dig av ditt fina arbete! All lycka önskas!

Mvh / B

Svar: Hejsan! Tack ska du ha, vad roligt! Så tacksam för din läsning och riktigt kul att du är intresserad av skolan :) Hoppas vi hörs av mer, kram
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2013-12-11 / 11:25:11



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback