Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Lovely top by me, myself and I

Toppen jag börja på i förra månaden. Design, mönster och sömnad. Den har ju egentligen varit färdig i några veckor, men var och köpte satinband till ryggen i helgen och nu är toppen alltså helt fulländad. Älskar verkligen tyget och valde därför att den skulle vara rättså enkel och låta tyget tala för sig själv, men gick lite "crazy bananas" i ryggen. Unikt! Visst blev det sött?
 
När den inte var riktigt helt färdig.
 






basebollivet.blogg.se

Otroligt sött. Älskar materialet och ryggen. Love it.

Det är inte alls mycket kvar, känner jag nu... stress.
Huset går bra, finns bilder på instagram. Ska fixa trädgården nu så det är redo att flytta in i det. Super. Ska bara packa ihop också. Så inte D behöver trilla över lådor under slutspelet. Vore illa ;)

Skrev detta: 2013-09-25 / 21:02:25
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
ams

Jättesnygg blev den!! =)

Svar: Tack :)
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2013-09-26 / 15:32:04
basebollivet.blogg.se

Det blir kanon. Jag har haft att göra den senaste tiden, men det går rätt så bra tills nu.. är mycket slutspelsstress och det faktum att hela oktober är ett stort svart hål. Vi vet inte vart vi ska, hur länge, ingenting.. så mitt huvud snurrar rundor. Vi har fyra stycken gästrum.. och lika många badrum. Vi har bland annat gym (kändes som en bra investering för en idrottsman) och vinrum inne i huset. så det tar ju lite plats :) Men visst, det är stora ytor... och jag tänker anställa en night nanny som kan passa mig när han är borta och jag ska sova själv haha.

Skrev detta: 2013-09-26 / 22:53:44
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
JUNITJEJ

Kanonfin!

Skrev detta: 2013-10-05 / 13:43:41
Blogg/Webbsida: http://www.junitjejen.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback