Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nya modeteckningar..

..av mig de senaste är ute på hemsidan nu, www.designbyjennifers.com.
 
Man känner att man blir så kreativ och får till olika tekniker förvånansvärt "lätt" i skolans miljö. Ens tidigare svaga talanger enligt en själv märks redan nu att man håller på att utveckla. Övning ger färdighet och det är det vi självfallet håller på med hela tiden. På modeteckningen har vi fått prova på att måla olika damstilar, nu ska vi börja på herr. Får se hur det går, aldrig gjort förut! Dessutom har vi haft två heldagar denna veckan i Illustrator. Hur kul är inte det liksom!! Älskart.
 






basebollivet.blogg.se

Det är ju kul när man ser en utveckling hos sig själv, då blir man nöjd & känner att det jobb man lagt ner har gett utdelning. Jag tycker det ser kanon ut :)

Jag tror det är rätt så normalt att ha det så, vi är mänskliga som alla andra... go figure haha.

Det är lite upp och ner, men det mesta är under kontroll just för att vi faktiskt vet att vi inte kommer ha så mycket tid över under oktober.Vi har absolut rum för alla som vill komma förbi, min sambo vill kalla det "barnrum", det gör inte jag.. GÄSTRUM dummer, gässsssstrum.

Skrev detta: 2013-09-27 / 15:22:47
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
basebollivet.blogg.se

Det var mysigt, skönt att komma ut och göra något.

Nej, man är ju alltid lite mer kritisk mot sig själv än vad andra är.. och ser inte det på samma sätt så att själv känna att det faktiskt gjort skillnad är ju en härlig känsla.
Han slipper ju föda barn.. och just nu är han ju knappt hemma, så lätt för honom att säga att han vill bli pappa ;)

Skrev detta: 2013-09-29 / 18:23:03
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
Anonym

Ja, men jag gillar det ljusa.. vilket är tvärtemot vad min kille gillar men jag använde min kvinnliga list för att övertyga honom om att jag har rätt. Det är väl det man menar när man säger kompromiss ;) Vi flyttar in så fort slutspelet är slut, så allt från lite mer än en vecka till över en månad.. problemet om vi flyttar nu är ju att vi inte har möbler & så, men.. bagateller haha. Får väl se när vi blir helt klara, vi har ju kvar lägenheten året ut så det är ingen större stress men vi vill ju gärna kunna ha thanksgiving i vårt hus i år :)

Och du, såg en Project Runway visning igår och tänkte på dig. Var urcoolt.

Skrev detta: 2013-09-29 / 23:47:51
Anonym

Ja, men jag gillar det ljusa.. vilket är tvärtemot vad min kille gillar men jag använde min kvinnliga list för att övertyga honom om att jag har rätt. Det är väl det man menar när man säger kompromiss ;) Vi flyttar in så fort slutspelet är slut, så allt från lite mer än en vecka till över en månad.. problemet om vi flyttar nu är ju att vi inte har möbler & så, men.. bagateller haha. Får väl se när vi blir helt klara, vi har ju kvar lägenheten året ut så det är ingen större stress men vi vill ju gärna kunna ha thanksgiving i vårt hus i år :)

Och du, såg en Project Runway visning igår och tänkte på dig. Var urcoolt.

Skrev detta: 2013-09-29 / 23:48:06
basebollivet.blogg.se

Ja, men jag gillar det ljusa.. vilket är tvärtemot vad min kille gillar men jag använde min kvinnliga list för att övertyga honom om att jag har rätt. Det är väl det man menar när man säger kompromiss ;) Vi flyttar in så fort slutspelet är slut, så allt från lite mer än en vecka till över en månad.. problemet om vi flyttar nu är ju att vi inte har möbler & så, men.. bagateller haha. Får väl se när vi blir helt klara, vi har ju kvar lägenheten året ut så det är ingen större stress men vi vill ju gärna kunna ha thanksgiving i vårt hus i år :)

Och du, såg en Project Runway visning igår och tänkte på dig. Var urcoolt.

Skrev detta: 2013-09-29 / 23:48:22
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
basebollivet.blogg.se

Absolut, vitt gör att allt ser större ut.. och fräschare. Ni inte bråttom direkt, men såklart vi vill flytta så fort som möjligt.. eller jag vill i alla fall. Mannen i fråga är mer inne på att man inte kan flytta förrän allt är klart med kabel-tv. Det vore döden att inte ha ALLA kanalerna haha.

Blandade Project Runway designers. Från olika säsonger. Så det var riktigt kul.

Skrev detta: 2013-09-30 / 18:33:16
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
Natalie Salazar

va duktig du är! :D

Skrev detta: 2013-10-05 / 20:25:32
Blogg/Webbsida: http://natalies.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback