Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Paint your own little world

Skolan har verkligen dragit igång på riktigt nu. I måndags starta vi med en föreläsning med information om designerns alla olika roller, vad som behövs göras i det stora hela, hur noga allt är för att ett företag ska gå åt rätt håll. Otroligt intressant, och alla dessa punkter ska vi gå igenom grundligt framöver. En av dom är att ha kontroll på färgvalen i en kollektion och därför har vi nu fått uppgifter i färglära och blandar akryl och akvarellfärger dagarna långa. Även påbörjat lite lätt med manuell modeteckning!
 






basebollivet.blogg.se

Älskar hur din kreativitet lyser igenom även på "simpla" bilder. Det är something special.

Det kommer bli massor i november, jag kommer gå i ide när det är klart.. kommer vara världens tristaste honeymoon haha.

Skrev detta: 2013-09-14 / 01:27:27
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
Eleni - Min skönhetsblogg

Låter väldigt kul!

Skrev detta: 2013-09-16 / 19:30:42
Blogg/Webbsida: http://endolia.blogg.se
basebollivet.blogg.se

Haha vad trevligt att det kunde få dig att le :)

Nej men precis, jag tror dock att när vi väl är klara med basebollen så kan vi smälta & ta in november på ett annat sätt och faktiskt slappna av lite mer.. då är det fokus på vårt och på oss, inte på allt och alla runt omkring på samma gång :)

Skrev detta: 2013-09-17 / 16:13:00
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
Anna

Modefabriken är verkligen hur bra som helst! De som har skrivit den var föreläsare när vi läste kursen Kreativt Affärsmannaskap när jag började på Textilhögskolan i ettan och jag måste säga att kursen är en av de absolut bästa på hela utbildningen. Jättekul att läsa om vad ni sysslar med på din nya skola :)

Skrev detta: 2013-10-12 / 15:30:34
Blogg/Webbsida: http://modeochinspiration.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback