Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

La Belle Fleur

En uppgift från början av året, där vi skulle analysera en person vars målgrupp man skulle designa en vardags- och en festoutfit till. Detta blev mitt resultat!
 
 






Mams

De kläderna vill jag ha!!! =)

Svar: :D
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2014-04-08 / 08:53:31
Elin

Hej! Jag hittade till din blogg av en slump och såg att du pluggar på Nordisk Designskola. Jag har tänkt söka dit nu i höst och undrar om du skulle vilja berätta lite om skolan och vad du tycker?

Typ vad du tycker om skolan i allmänhet, vad ni läser för ämnen, syr och ritar ni mycket eller är det mest teoretiskt?
Hur mycket erfarenhet och kunskaper tycker du att man bör ha innan man söker för att verkligen kunna tillgodogöra sig utbildningen? Hur mycket erfarenhet hade du och de andra som går i din klass när ni började?
Vad har du för planer för framtiden? Och ifall du har något tips eller så när man ska söka?

Förlåt för tusen frågor, men skulle verkligen uppskatta det så himla mycket om du ville berätta lite :)
kram

Skrev detta: 2014-04-15 / 16:51:49
Fatma - Grafisk designer

Bilden till höger påminner mig om Rihanna och sen ser jag resten och tänker på låten Princess of China :)

Skrev detta: 2014-04-19 / 13:28:12
Blogg/Webbsida: http://fatmas.se
Fatma - Grafisk designer

Tack för din kommentar om min bok. Blev väldigt glad över att få din feedback på den! :)

Skrev detta: 2014-04-23 / 21:03:51
Blogg/Webbsida: http://fatmas.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback