Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Efter modeveckan

Fashion week förra veckan var nice, när vi väl kom ner efter allt tågstrul det vill säga. Men ja, blev ju minst sagt ett litet ovanligt äventyr det också! Väl framme var det modemässorna Gallery och en sväng om CIFF som gällde, samt lite shopping också för den delen innan man skulle hem efter en natt i kalla Köpenhamn.

Så nu är det mycket skolarbeten igen. Gina projektet, mässuppgiften och idag var hela klassen iväg och besökte ett välkänt varumärke som vi ska ha vårt första stora skarpa projekt med för resten av terminen. Exiting!
 






Elaine

Roligt!

Skrev detta: 2014-02-08 / 16:33:23
Blogg/Webbsida: http://mademoiselleElaine.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback