Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

J Lindeberg arbetet

Väldigt skönt att bara få stanna hemma en fredag och få sova lite längre! Yes, eget arbete hemifrån idag och därav tidigare och längre helg som kommer innehålla skolarbete för hela slanten. Bara nästa vecka också på mig sen ska Gina Tricot projektet vara klart. Så imorgon sätter jag foten på gaspedalen och hoppas på att alla plagg ska vara färdiga efter helgens slut, så man kan ta tag i det andra fixet i veckan. Wish me luck!
 
Tänkte även på att jag har ju inte visat höstens arbete ännu. I vad jag tror, så höll vi på i hela två månader med projektet för J Lindeberg (oskarpt). Allt ifrån göra analyser, till färdig design inom mode, sko och sport. Hälften i klassen fick göra till dam och andra herr, vilket blev första gången för min del. Så detta är en bit av mitt arbete, för att se mer så gå vidare till www.designbyjennifers.com.
 
Kollektionen är för hösten/vintern 2014, av det kan ni luska ut trender här ovan om vad som komma skall!
Berätta gärna vad du tycker!
 






FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: mer vacker än rolig skulle jag nog säga :)

Skrev detta: 2014-02-09 / 02:30:05
Blogg/Webbsida: http://efji.blogg.se/
Fatma

Sjukt spännande!

Svar: Hehe ja, det var roligt att jobba med :)
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2014-02-10 / 22:13:03
Blogg/Webbsida: http://fatmas.blogg.se/
Fatma

Ärligt talat så tyckte jag att de andra två finalisterna var mycket mer spännande. Ville gråta när jag såg resultatet på vinnarklänningen :(

Skrev detta: 2014-02-10 / 23:56:21
Blogg/Webbsida: http://fatmas.se
Sanna Preifelt

Wooow, gud vad du är duktig ❤

Skrev detta: 2014-02-23 / 13:57:57
Blogg/Webbsida: http://sannasrum.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback