Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Brunett var det nu ja!

 
Kanske inte fullt så mörkt som på bilden, men brunett det har jag blivit nu i alla fall! Har tänkt på detta ett bra tag att en hårförändring var något jag ville göra, antingen klippa av de till page eller bli mörkare. Ena stunden ville jag bli kort men andra så såg jag inte att jag kunde vara utan mitt långa hår. Så i december fick jag utan tvivel beslutat mig för att nu jävlar ska man snart gå från blondin till brunett, oavsett hur nyansen än blir typ. Så året 2014 den 4:e blev en nystart kan man säga och gud vad jag trivs i det! Kul att överraska alla och ja det kommer ta ett bra tag innan jag blir ljus igen.
 
Vad tycker ni om det?
 






Mams

Du e hur fin som helst <3

Skrev detta: 2014-01-24 / 17:41:52
FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

Skrev detta: 2014-02-08 / 16:36:11
Blogg/Webbsida: http://efji.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback