Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nu kickar vi igång 2014

Vet ni vad, tycker det är dags att ta tag i denna sidan igen! Hoppas det glädjer någon själ om inte, mig själv. För nu är det mesta eller ja lite lagt sig i skolan. Jullovet var härligt och innehöll en aning för många lediga dagar vilket gjorde att det blev mycket jobb sista veckan och i förra veckan. Dessutom har vi haft en tenta om dagen de här tre dagarna, så skönt att de är avklarade nu.
 
Snart har det redan gått en månad in på 2014 så tänkte kicka igång året här med att sammanfatta det föregående lite i ett moodboard, något som vi gör mycket av nu för tiden!
 
Mycket fotografering i olika slag, exempelvis för min portfolio och hemsida jag skapa. Men även för Lie-em inför lansering av varorna jag var med och tog fram under 2012. Förra året var det i produktion och kom sedan efter event ut för försäljning. Jag fyllde tjugo och året stod mycket för design och sömnad. Jag sydde en balklänning, topp. Jag satt under längre tid med arbetsprover till olika skolor, och kom in på den bästa. Flytta därav till Borås och under sommaren var det inte bara semester i Torekov och Båstad utan bestod mycket utav packning och renovering/shopping av lägenhetsgrejer. När jag sedan äntligen börja på Nordisk Designskola tog det fart med flera olika designprojekt, exempelvis för Svea, J Lindeberg, Nome Footwear osv. I mellanåt gick vi på museum, mässor och trendseminarium.

Kan verkligen se hur jag utvecklades något enormt. Vilket jag vet att jag kommer göra även detta år.
Så mycket roligt som väntar på en!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback