Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Min kollektion till Gina Tricot

 Se mer av plaggen på, www.designbyjennifers.com.
 






Fatma - Grafisk designer

Gillar verkligen klänningen till höger!

Skrev detta: 2014-05-11 / 19:47:57
Blogg/Webbsida: http://fatmas.se
Anonym

Hejsan! Vad använder du för ritprogram, dator samt tillbehör för din illustrationer?:)

Skrev detta: 2014-07-12 / 17:47:31
Felicia

Hejsan! Vad använder du för ritprogram, dator samt tillbehör för din illustrationer?:)

Svar: Hej! På just de här illustrationerna så har jag först ritat modeteckningarna för hand sedan skannat in och jobbat vidare med de i Illustrator :) Jag har en asus till dator men de spelar nog ingen roll bara den har hög prestanda så den klarar av ritprogrammet :)
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2014-07-12 / 17:47:54



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback