Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Skarpa designprojekt

Dags att uppdatera igen kanske såhär snart en månad efter. Veckorna bara blåser förbi och det är enbart fem veckor kvar innan man får ta ledighet! Och de veckorna kommer minst sagt vara fartfyllda.
 
Lisebergsbidraget som jag nämnt en liten bit ner är inlämnat efter mycket slit, så nu är det bara att hålla tummarna att det är vi om en vecka som dom presenterar som vinnare. Dessutom är några tentor gjorda, småuppgifter klara, besökt olika företag och projektet för aftonklänning är färdigställt. Där vi blev tilldelad ett stort modehus vi skulle researcha om och hitta inspiration till egen design. Denna design får man sen välja om man vill sy upp, så beroende på om de blir modevisning i höst eller inte så får vi se om jag i sommar kommer pilla med min Yves Saint Laurent influerad klänning!
 
Så nu efter några veckor med rena sommarvädret har vi "bara" två skarpa projekt och en tenta kvar. Och ja det är inte så "bara", det är rättså AWESOME som Barney säger i HIMYM, vilken chans vi fått att få designa till detta mycket stora internationella företag som kommer tyvärr vara en hemlighet tills minst nästa år.
 
Så nu gäller det att prestera sista månaden!
 
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback