Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

something old something new something borrowed and something blue

  En liten workshop vi hade där vi skulle på utställning på Borås Konstmuseum och inspireras till att skapa en
  valfri produkt. Klart det blev en brudklänning för min del, en lite annorlunda sådan!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback