Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Arbetsintervju

   

JAAAAAAAA!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN! Nu har någon äntligen fattat tycke om mig. På fredag ska jag på arbetsintervju på skokanonen i Ullared. Så önska mig all lycka till nu att det blir så bra som möjligt :)) Åhhh dubbel dubbel lycka till mig. Och ett stort tack till min syster som tipsade mig om jobbet där. TACK!


GLÖM INTE ATT TA EN TITT PÅ MINA ANDRA INLÄGG SOM JAG SKRIVIT IDAG

[Designstudenternas Modevisning 2010]    [Hur kommer det sluta?]
[Unplugged-konserten i bilder]     [Det är över!]


Update (torsdag) : Helt ok dag. Börja kl 11 så det var inget att klaga på. Matte, historia och bild. Har precis målat naglarna och håller på att prata med Mikaela nu. Sen blir det duschen och förberedelser för imorgon (skolan/intervju) Peppad! Vi hörs i morgon igen :P Så får jag tala om hur det gick. Puss......







systeryster

Stort lycka till kära syster! <3

// yvve

Skrev detta: 2010-05-05 / 22:51:27
eminaochmaria

sv; hehe, bättre sent än aldrig! :D

tack detsamma!<3

Skrev detta: 2010-05-05 / 22:56:11
Blogg/Webbsida: http://eminaochmaria.blogg.se/
alaa,

hihi tack men ah de va synd :)

Skrev detta: 2010-05-06 / 16:44:58
Blogg/Webbsida: http://aliich.blogg.se/
Fanny M

Vad roligt!:) Hoppas du får jobbet nu då!

Skrev detta: 2010-05-06 / 18:07:50



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback