Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Det är över!

Yeesss nu är tyska (steg 3) nationella över (utom det värsta, muntligt) Sedan är jag helt klar med Engelska A. Känns toppen! Bara matten kvar nu men det kommer säkert gå galanat ;) Sedan är jag så glad över att tyskan på fredag och engelskan imorgon är inställda så det blir sköna sovmorgonar båda dagarna. Härligt!

Dagen har då varit jobbig. Börja med tyska hören kl 8.20, sedan lesen och till sist schreiben så jag slutade med det 11.10. Lång förmiddag och sedan lång håltimma eftersom engelskan var inställd idag också. Sedan data och till sist matte. 

Däremot igår hade vi sist nationella i engelska och en jobbig hinderbana på gympan. Hem och sedan kl 18.00 var jag på modevisning med mamma, Becca och Fanny. Riktigt bra! Kommer bilder snart....










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback