Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Pustar ut

 
Nu är det värsta över, men i detta fall även en synonym för det bästa. Sista veckorna har varit väldigt intensiva. Man har brytit ihop samt tagit sig an det hela igen men nu är presentationen och kollektionen aw15 med samarbetet för Seger gjord och igår även den stora presentationen för det internationella välkända företaget. En helt otrolig chans vi fått att man knappt inser hur jävla stort det egentligen är. Så efter mycket slit, även nattetid ibland så kommer det först i nästa vecka avslöjas litegranna.
 
Detta firades genom att sova ikapp dvs. länge idag och i princip göra ingenting. Konstigt men sant, så otroligt skönt! Drygt en vecka kvar med lite småpill innan man får ett välförtjänt sommarlov!
 






Anonym

Bra gjort!! Sov gott o mycket nu efter allt slit!!

Skrev detta: 2014-05-27 / 20:58:25



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback