Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

JULKLAPPAR (del 2)



Julmys och shopping med Mickis i helgen. Fick därmed lite paket. Där ibland ett gulligt kort med massa bilder på oss. En sminkborste och denna härliga blusen ovan. Som jag också önskat mig och som jag inte trodde skulle få eftersom jag inte sett den i butiken efter jag provat den. Sedan var vi ju också i stan och shoppa men dom köpen avslöjar jag i morgon för ska nämnligen shoppa då också :P










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback