Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

a mallard in the water


Idag var det sista dagen med Mikaela. Hon kom ju i fredags och när hon vart här så har vi badat, solat, legat i hängmattan, vart i stan, vart nere vid tvååkers"yran", och mycket mer! Igår till exempel var vi och kolla på nästan nyfödda änder. Jättegulliga! Idag gick vi upp rätt tidigt, åt frukost och packa, sedan ner till stranden, bada men sola för det mesta. Har brännt mig lite :( Sedan när hon gick hem, skjutsa mamma mig till mormor och morfar, så där klippte jag gräset och fick lön :) Sedan hem och åt. Nu ska jag gå och duscha! Hör av mig senare!

Tack Mikaela för en superkul helg!!







Lilly

Följa varandra på bloglovin?:)

Skrev detta: 2009-06-29 / 20:45:53
Blogg/Webbsida: http://sojealous.blogg.se/
Mikaela

Tack själv!! <3

Dom var sjukt sööööööta!! :O och jag brände mig också :S kanske du ser på bloggen!

Skrev detta: 2009-06-29 / 21:00:09
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback