Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Är helt slut!!!

Idag gjorde jag so - prov i EU, gick nog bra. Fast detta var ovanligt svårt tycker jag. Men det var inte lika många sidor man skulle läsa. På bilden gjorde jag färdigt mitt självporträtt och är färdrig med hela den uppgiften. Så ska börja på något nytt nästa gång. På gympan gjorde vi gränsbrännsboll. Mitt team vann och jag gjorde en varvning :D hehe. Hem på pakethållaren på Johannas cykel. Åt macka och sen plugga som vanligt . Är helt slut! Jag har ett prov och 3 läxor till i morgon, jag kommer inte hinna ändå så jag får hoppa över nåt. Håller på med glosorna i provet nu som är i tyska. Så himla jobbigt att komma ihåg om det ska vara die, das ,der eller om det är något "efternamn" på slutet och själva orden kan ju också vara svåra. Har redan tröttnat och jag kan fortfarnade inte alla glosor ( som är nog omkring 100st) jag har ju en massa grammatik och meningar som man också ska kunna. Man får panik när man är i dessa situationer. Längtar så till i morgon efter middag då allt är gjort och kan bara komma hem och göra något man verkligen tycker om. Sådana dagar som man kommer hem och att man vet att man ska plugga är hemska. JAG HATAR SKOLAN!!! Man har aldrig tid, har tänkt länge att jag ska sy ett plagg här hemma, men man hinner aldrig. Man har alltid något att göra och tiden går så himla fort. Nästa vecka är vi lyckligtvis lediga på måndagen men sedan på torsdag och fredag är det prov igen. Som ni kanske fattar så blir det att plugga hela dagen, även om jag inte vill.

NÅGON SOM HÅLLER MED PÅ VAD JAG SAGT?










Mikaela

HAHAHA det säger du alltid när du har gjort ett prov! Men det är rätt inställning!<3 pöss

Skrev detta: 2009-03-05 / 17:52:30
Mikaela

ÄLSKAR BILDEN SÖÖÖÖÖÖÖÖT!<3

Skrev detta: 2009-03-05 / 18:08:32
Casper

Ja fy! Man får ju aldrig någon fritid från skolan! Man bara sitter med en massa läxor. Som till i morgon. Så har vi tre läxor!

Skrev detta: 2009-03-05 / 19:35:26
Blogg/Webbsida: http://johannacasper.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback