Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

1+2=3-2=Sarah dawn finer

Det gick ju inte precis som jag ville :( Sarah gick ju vidare det var ju bra men Caroline hur kunde hon !!
Sedan gick också sofia vidare, Så det är i alla fall två låtar som suger i Globen.. Caroline med sin snälla snälla och Sofia med sin Alla på grekiska! Är inte det den svenska framtagningen vi har? Tycker man bara ska sjunga på sitt egna språk eller på engelska. Jaja inte hela världen!! Tycker det var synd att inte Star pilots gick vidare, men man kommer ju lyssna på den låten här hemma i alla fall !

  

Sitter och tittar på film nu, kommer göra recentioner på varje film jag ser härdan efter.
Kanske inte precis alla men några i alla fall!!

Innan melodifestivalen var det manikyr som gällde.
Från långa naglar helt utan någonting, blev det till en lite kortare fransk manikyr med blommor.
Blev väldigt fint , känns skönare att skriva på datorn med :)









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback