Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Godnatt godnatt!

Kan man verkligen gå och lägga sig så här tidigt en fredagkväll? Jo då, men somna kan jag nog inte göra så det blir att sätta på filmen SAW 4. Nää det orkar jag nog faktiskt inte göra nu. Hahaha så det får bli att ta fram papper och penna och skissa lite. Alltid lika kul. Vill sova ut i morgon. Sen senare i helgen blir det lite plugga för på tisdag är det Nationellt prov i matte (C) . Innan i kväll såg jag lite på humorgalan. Åt pop corn :P !!! Jadå gott var det men irriterande när skalen fastnar i halsen.

GODNATT GODNATT!!!










Jagheterintesune

Oja! :D

Skrev detta: 2009-05-02 / 08:35:04
Blogg/Webbsida: http://jagheterintesune.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback