Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Mönsterkonstruktion


På textilen idag så arbeta vi med mönsterkonstruktion för en kjol. Första gången vi hållde på med det och tog hela lektionen. Vi skulle först göra mönstret i en liten, (till en docka ungefär) sedan efter lång tid när vi gått igenom alla delar och så, så gick vi ner och fika sedan satte jag igång lite med mönstret som ska vara i storleken 38. Det blir då grundmönstret sedan efter det ska man göra sin egen storlek och efter det förändrar man hur den ska se ut. Så bli mycket arbete innan. Tycker det inte verka så svårt. Var faktiskt rätt kul :) Fast det tyckte nog inte dom andra.

Mat (tacos), engelska (skrivning), svenska (redovisning, inte jag dock)
Bussen hem!!

 










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback