Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nej till mobbing!

Filmer-reklamkollage-
Hade likabehandlingsdag idag. Så hade inte textil :( Typiskt att det skulle ligga just på den roligaste lektionen på veckan. Vi fick se friends reklamfilmer, sen prata vi lite och gjorde övningar som att placera i ordning hur ljusa respektive mörka ögon man har. Fick även fika som var mums. Kl 11 sluta vi med det. Gick och åt då sedan fick vi reda på att engelskan var inställd så jag tog bussen hem. Har svenska sen fast blir hemma, orkar inte åka dit igen och vet även vad vi ska göra. Så jag har ont i huvudet nu ;) hehe ärligt talat börjar jag faktiskt känna det nu också!

Posten kom precis och gissa om ett stort paket kom till mig :) Visar snart vad som var i! Puss







B E X

sv; ok :) tur det!

Skrev detta: 2009-10-12 / 13:57:13
Blogg/Webbsida: http://srebecca.blogg.se/
Mikaela

Jennifer skolkar :O !

Vi har också haft likabehandlingsgrej.. Tråkigt för vi hade det så länge :s

Skrev detta: 2009-10-12 / 15:18:43
Fanny

Skolkare ;)

Skrev detta: 2009-10-12 / 17:13:05



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback