Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

SPOTIFY



YES!!! Nu har jag äntligen fått det!

Skicka min mail i juni tror jag till spotify och har sen dess väntat och
väntat för att bli inbjuden. Stod då att det var lång kö.

Men nu! Jag fick inte inbjudan av spotify. Utan fick hjälp av två andra!
SÅ HIMLA MASSA TACK TILL ER!

Så ni som väntar på inbjudan från spotify. Ge upp det kommer
 säkert ta lång tid till. Snacka hellre ihop dig med någon smart person!

Nu ska jag lyssna vidare! Pease out..







diilan

hejhej , frågestund på bloggen ,

ställ gärna en fråga :)



btw, fin blogg*

Skrev detta: 2009-10-10 / 14:21:07
Blogg/Webbsida: http://shoortiee.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback