Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Länk för rätt svar!



Ska åka iväg nu till bion och se en film. Tänkte göra en liten rolig grej av det. Så medans jag är
borta
tills i morgon, så får ni gissa vilken ny film jag ska se. Dom som svarar rätt får en bildlänkning
 här i ett inlägg och man får max gissa på två olika filmer.

Lycka till!







Fanny M

Jag vill inte ha länk om det är rätt men jag gissar på alice i underlandet eller farsan :)

Skrev detta: 2010-04-12 / 19:26:04
Popcorn

änglavakt! :)

Skrev detta: 2010-04-12 / 19:37:04
Blogg/Webbsida: http://popcornvardet.blogg.se/
Popcorn

sv: nej det har hon inte :) Jag hatade nästan den boken men jag kände mig nästan tvingad att läsa för jag ville veta slutet. Men jag var nära på att börja gråta i skolan när jag läste den :O

Skrev detta: 2010-04-12 / 21:11:09
Blogg/Webbsida: http://popcornvardet.blogg.se/
yvve

vad hette den änglavakt? :)

Skrev detta: 2010-04-12 / 21:32:00
yvve

jupp de e hon som har skvallrat :P

Skrev detta: 2010-04-13 / 12:04:01
carolinakarlsson

Alice i underlandet? :)

Skrev detta: 2010-04-13 / 12:47:47
Blogg/Webbsida: http://carolinakaarlsson.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback