Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Skärtorsdagen

Mycket skön sista dag innan lovet. Sovmorgon så börja tio i tio med engelska. Gjorde ett läxförhör jag missat och sedan hade vi knytkalas, med kakor och charader. Sedan hade vi matte som snabbt rann förbi. Mat och sedan titta vi på någon film på historian, som jag fatta inte så mycket av + att den hacka. Så jag var nog inte ensam om att inte fatta nåt. Sista lektionen, bild alltså var inställd. Så kom hem även hem tidigare idag. 

Eftermiddagen och kvällen tillbringades här framför datorn. Har gjort en bloggdesign till en tjej som jag antagligen kommer visa här i nästa vecka, pga av att hon är bortrest. Blev riktigt nöjd! :)

Ungefär en timme kvar sedan är det långfredagen, helg, lov, "frihet". Kommer bli riktigt skönt....


Glad påsk!







therese:*

sv: okej :*<3 nä jag har påsklov den här veckan som har varit ;) men jag kan säga att jag längtar inte till skolan :P<3

Skrev detta: 2010-04-02 / 10:09:39
Blogg/Webbsida: http://thhheresee.blogg.se/
yvve

heter det inte knytkalas? ;)

Skrev detta: 2010-04-02 / 11:17:24
therese:*

sv: nja jag har typ varit hemma, och träffat min pojkvän och kompisar:) och ikv ska jag iväg till några kompisar :) du då?<3

Skrev detta: 2010-04-02 / 11:58:23
Blogg/Webbsida: http://thhheresee.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback