Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Yours Sincerely


Åhh verkligen ett skapligt album. Hon gör det så bra och med en lite unik genre. Jag gillar det!

Här har ni tre smakprov...

- Barcelona Blues


- Rolling Dice


- My Love


Hiss/Diss?







Mikaela

Kan inte lyssna på dom just nu men lyssnar på dom kanske senare idag ;)

Skrev detta: 2010-04-25 / 08:24:50
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback