Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Choklad är livet!

Kan ju säga (lite) mer vad jag har gjort än att vara med Mikaela. Vi baka nämnligen, men enbart lite av tryfflarna då tillsammans, det andra har jag gjort själv under veckan. Fick för mig att jag skulle baka lite och när man för första gången lyckas helt så vill man bara fortsätta. Hehe känns som att jag alltid misslyckas, men denna gången var det problemlöst. Annars har jag jobbat både idag och igår. Ska även göra det imorgon med, då det är näst sista tiden jag har (på papper). Så jag blir nästan ledig hela veckan nästa vecka, då jag bara ska jobba på lördagen. Jaja!

Funderar om jag ska snart lägga ut min nya bloggdesign, som är färdig. Hmm vill ni det?
- tror det inte kommer bli riktigt än för blir så trött för det kan ju aldrig se lika bra ut i någon annans dator som det gör i min.. Hatar att inte alla kunde haft samma webbläsare och dataskärm.....










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback