Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Hösttrend 2010 - FUSKPÄLS

Sommaren är fortfarande här men hösten kommer ju komma ändå om ett tag, så lika bra att börja
presentera höstens trender här på bloggen.

Till en första början! Pälsar kommer det bli mycket av. Klädmärket chanel här nedan har otroligt mycket
pälsar i sin höstkollektion. Från skor, sjalar till byxor och långa kappor. Dock är jag själv inte så mycket
för pälsar, kanske något enstaka plagg där det inte blir för mycket i mängden. Men de pälsarna man ska
satsa på nu i höst är inte äkta vara, utan det ska vara fuskpälsar. Det gillar jag dock! Men jag är den som
inte kommer haka på denna trenden i alla fall. Kommer du?


        

Som ni ser, både man och kvinna kan bära pälsar i höst. Hiss eller diss för pälsar?

Vill du veta mer om höstens trender?
Följ bloggen via bloglovin, då inläggen kommer komma då & då.

bloglovin







Alexandra

usch, jag hatar alla typer av päls..

Så, DISS!

Skrev detta: 2010-08-04 / 20:28:44
Blogg/Webbsida: http://mylifenstyle.blogg.se/
sandra

tack för tipset! (:

bloggdesignen blev ju superbra, vad duktig du är!



men haha den ena killen ser ju ut som bigfoot eller någt i den där helkroppspälsen ;P

Skrev detta: 2010-08-05 / 04:05:23
Blogg/Webbsida: http://wearenowhere.blogg.se/
Din älskade Mikaela :D

Man håller iaf sig varm ;) hehe

Skrev detta: 2010-08-05 / 18:19:08



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback