Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Hösttrend 2010 -VÄSKAN




I höst är det en sådan här väska du ska satsa på. Den klassiska, stilrena och avskalade handväskan är nämnligen tillbaka och nu på allvar. En viktig del till höstens outfits. Enkelt, men snyggt! HISS/DISS????







Frida Johansson

Hjälp!

Du skulle inte vilja hjälpa mig med min design och header.. Jag förstörde den totalt nyss och har aldrig varit nöjd med min blogg. Om du vill hjälpa mig och hör av dig så skulle jag bli så glad.

Kram

Skrev detta: 2010-08-31 / 22:22:06
Blogg/Webbsida: http://brunettfriida.blogg.se/
alice

fina väskor :)

Skrev detta: 2010-09-03 / 15:07:00
Blogg/Webbsida: http://aliceellen.blogg.se/
Filippa

Snyggt!

Jag hade gärna velat ha en väska som liknar en sådan gammal skolväska man hade förr. Vet du vad jag menar?



Svar: Okej, jag tyckte den var snyggast. Jag är nämligen inte så förtjust i långa klänningar :)

Skrev detta: 2010-09-03 / 23:18:26
Blogg/Webbsida: http://filippafredriksson.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback