Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Schemat

Imorgon börjar jag skolan igen. Sommarlovet måste jag säga har gått väldigt fort! Vad tog julimånad vägen liksom? Hmm menmen roligt att börja igen, då jag tror att vi nu i höst ska börja sy vår egna skjorta/blus. Skoj!

Här nedan ser ni min höst i skolväg. Rätt skön! :P Hehe, gött! (och för er som inte vet, så är det 2:an jag börjar)



Är du nöjd med ditt skolschema för hösten? och vilken klass har du börjat i ?







Mikaela

Rätt skön?! :O Det är helt jäkla underbart xD

Skrev detta: 2010-08-24 / 13:05:53
Mersiha

Det var ett riktigt skönt schema du hade :) Önskar att jag hade ett likadant i gymnasiet :D hehe

Skrev detta: 2010-08-24 / 23:55:36
Blogg/Webbsida: http://ladyhypnotic.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback