Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Handen som gungar vaggan

Hmm igår hade jag filmdag :) Satt och dega framför tv:n hela dagen och tror jag såg uppåt fyra filmer.
* Kärlek vid andra ögonkastet    * Walk the Line
* Marie Antoinette                       * Handen som gungar vaggan
Tur att det regnar vissa dagar, så man får passa på att titta på några jättebra filmer. Handen som gungar vaggan är ett av dom bästa exemplerna. Riktigt sjuk! Men hörni fortsätt titta, så himla bra :D

Idag däremot skulle jag göra min sista utsatta tid på jobbet. Från klockan två till halv tio ikväll, sju timmar asså ;) Var inte så farligt idag så va helt okej att jobba så länge. Det enda jag undrar över nu är när jag får jobba nästa gång :S hmm vi får helt enkelt vänta och se...

Sitter just nu och lyssnar på Barcelona Blues med Anna Bergendahl, riktigt skön låt. Pratar också med Mikaela på den andra lilla mackapären. Men ahh man får väl snart sova kanske....








C ♥

sv hehe men det är skönt att bara ligga och kolla film! Hm, alla möjliga filmer, the dark knight, the bounty hunter, kick-ass, the karate kid m.f :D själv då?

Skrev detta: 2010-08-22 / 01:06:31
Blogg/Webbsida: http://ailicec.blogg.se/
Em

Den filmen är riktigt bra :)

Skrev detta: 2010-08-22 / 10:29:03
Blogg/Webbsida: http://enemma.webblogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback