Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

2010-12-02



Hade matteprovet idag på morgonen. Gick väl sådär, mer åt det dåliga hållet än det bra. Vet faktiskt inte, i alla fall det svåraste provet jag haft i matte känns det som.... :/ Hoppas det blev tillräckligt bra!

Sen gick vi tidigare till textilen, sydde klart scenkläderna och hem lite tidigare. Imorgon är det dags för den första konserten vi är bjudna till. Ska bli roligt att se våra kläder hon då ska ha :)

Skönt att inte behöva tänka mer på detta...







Nathalie

har du bakat några pepparkakor än?:D

Skrev detta: 2010-12-03 / 12:30:36
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback