Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Fira jul!

På vilket sätt har jag firat julen i år på då? Jo gick upp vid halv tio tiden och klockan tio hade vi utdelning av lite paket som låg under granen här hemma. Klockan tolv åkte vi till pappas släkt, åt julmat och tittade på kalle anka. Hem en sväng sen vid halv fem och sedan därefter iväg igen till mormor och morfar. Där firade vi hela kvällen med mammas släkt och för att vara exakt så var vi nog 28 pers detta året. Mat, desserter, tomte och utdelning som tog ungefär en timme att gå igenom. Hem sent och spela ett spel innan vi alla gick och la oss... Mysig dag!

Men nu är jag ju nyfiken, hur fira du jul igår och vad fick du i julklapp?







Casper

Aså jennifer? Kan du blogspot? För fattar inget. Och om man ska kommentera och sån skit? Skriv gärna på Facebook! :O

Skrev detta: 2010-12-25 / 21:22:14
Blogg/Webbsida: http://casperkotte.blogspot.com
Casper

nää du behöver inte svara!

Jag fick en Iphone 4 i julklapp! vad fick du? :D

Skrev detta: 2010-12-25 / 21:44:25
Blogg/Webbsida: http://casperkotte.blogspot.com
GUESS WHO?!

- god fortsättning :)!

Skrev detta: 2010-12-25 / 22:44:51
Blogg/Webbsida: http://dajeroma.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback