Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Hope there's someone

Linnea Henriksson från idol


Hope there's someone, who'll take care of me........


Helgen har sett ut som så att i fredags var jag på konserten som ni redan kan läsa om här nedan. Därefter hem och såg att Olle åkte ut ur idol. INTE BRA! Hejade på honom, hoppas han nu bara släpper en skiva så man kan fortfarande njuta av hans stämma. Så ja Jay kommer ju vinna, Minnah har inte en jävla chans. Visst är det så?

Sedan igår jobbade jag från 10-17, var lugnt och jobbade även ensam hela dagen. Fick höra att idag så skulle det bli ännu värre än vad det var förra söndagen, sjukt många bussar. Så lilla jag är glad över att jag slapp det :)

Idag är de pluggdag, för inte vill jag gå ut i kylan i alla fall...












Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback