Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

.. bara för att läraren är "dum" i huvudet!

Dagen börja med tyskan som va sådär måste jag säga. Vi såg trots allt på en serie. Men läraren tycker jag betedde sig dåligt mot mig och en kompis. Nämnligen att i onsdags så skulle vi göra en övning och intervjua varandra och skriva upp dom svaren. Sedan skulle man då idag säga det. Och han börja med att fråga om några var frivilliga? Och nej det är ingen på hans lektioner. Sedan skulle han peka ut någon och då tittar han såklart på mig. Och jag är ju då tvungen att börja tillsammans med min kompis. Sen när vi då är klara är det ju meningen att någon annan också skall berätta om sitt liv genom frågor som jag nästan vägrade att svara på. Men nähe! Då lämna han den övningen helt och hållet och det vara bara vi som hade gjort det, även att vi inte ville. Plus att han kommentera varenda lilla jäkla fel och så fan asarg ut när vi pratade. Och jag måste också säga att det göra han alltid. Det är alltid jäkligt tyst. För ingen vågar säga någoting, bara för att läraren är "dum" i huvudet! (har faktiskt också hört lite skvaller att han blivit anmäld) Kanske inte så konstigt :S

Jaja sen var det att direkt gå till Rosenfred vår "estetskola" och hade dans (Jazz) på schemat. Var helt okey att utföra. Men jobbigt att se hur dålig man var jämnfört med dansarna i klassen :O Shit asså! Sedan var det ju meningen att ha fackteckning men den var ju inställd. Så sluta idag kl 11.50










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback