Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Sånt e livet...

Hade fullt upp igår. För efter man vaknat satt jag bara en lite stund här vid datorn, sen frukost och sedan börja plugga och  gjorde skolarbeten. Sedan vid 1 nånting flytta vi över våran "sjuke" katt från rummet där han varit i några veckor nu till ladugården. Så snart ska han få komma ut. Sedan gick jag in och plugga ännu mer och skrev ut cv:n och lade i kuvert som jag har lämnat idag. Blev hela 22 st tror jag så hoppas man får nåt av dom, fast har inte sökt klart än. Så kommer nog uppåt 30 ansökningar. På kvällen titta jag på tv och duscha.

Idag fortsatte vi med mönsterkonsruktioner på olika kjolar på textilen och snart ska vi börja på våran egna designad kjol. Ska bli kul! Gick sedan mot stan då och lämna ut alla cv:n och köpte julklappar till min syster som kommer hem från australien i helgen. Sedan köpte man en macka och åt på vägen till lektionen som börja 13.10. Faktiskt en rätt okey engelska idag. För vi skulle bara skriva upp som en gloslista på ord från ett papper och det var just det jag håll på med igår så kunde rätt mycket! Sedan hade vi svenska och åkte sen hem med bussen och åt. Mamma har även flyttat över katten till altanen nu så han är ett steg närmare "friheten"

Ska nu plugga till en redovisning vi ska ha i morgon så blir inte så mycket bloggande idag heller. PUSSPUSS!







Popcorn

Usch vad mycket du har lämnat in har inte ens börjat skriva ett cv ;)

Skrev detta: 2010-01-19 / 17:11:25
Blogg/Webbsida: http://popcornvardet.blogg.se/
Sofia

jag har den klänningen i detta inlägget ;)



http://sofiacharlotta.webblogg.se/2009/august/min-balklani.html

Skrev detta: 2010-01-20 / 16:55:56
Blogg/Webbsida: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
Sofia

SV: det var så lite så ;) är väldigt stolt över den =P

Skrev detta: 2010-01-20 / 18:53:46
Blogg/Webbsida: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
Sofia

Sv: allt är bra med mig, hur är det själv?

Skrev detta: 2010-01-20 / 19:25:36
Blogg/Webbsida: http://sofiacharlotta.webblogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback