Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Julklappar (sista delen)

Igår kom min ena syster hem. Då hon lurade oss, för hon sa nämnligen att hon inte kunde komma för hon hade mycket att göra i skolan på gotland, men det var ju bara lögn. Så nu är hon här och det är även min syster som bor i australien nu (hon kom idag) Så himla kul!! Nu är familjen samlad återigen efter ungefär ett halvårs tid och detta varar till onsdag då dom båda åker igen.

Sedan blev det ju lite presentbyte, eftersom hon inte var här i jul. Och detta fick jag!

 

Båda kommer från Nya Zeeland. Då armbandet är tillverkat av SAND
och örhängena av något som heter paua shell.  //Tusen tack!







Fanny

Va fina:) Jag gillar armbandet och häftigt att det är gjort av sand!

Skrev detta: 2010-01-23 / 19:02:05
Mikaela

Fina grejer :P

Skrev detta: 2010-01-26 / 19:05:38
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback